امکانات سیستم مدیریت اقلام برون سپاری
اهم امکانات سیستم مکانیزه مدیریت اقلام برون سپاری به شرح زیر می باشد:
❖ عملکرد یکپارچه با سیستم انبار، شامل واکشی و ارسال اطلاعات
❖ تعریف انواع برنامه های برون سپاری
❖ ثبت اطلاعات قراردادهای منعقد شده با پیمانکاران
❖ تعریف ساختار محصولات و قطعات تولیدی توسط پیمانکاران
❖ صدور و کنترل انواع برنامه های برون سپاری (تولید، مونتاژ, دوباره کاری، برش و …)
❖ کنترل موجودی ها و برآورد حداکثر مقدار قابل سفارش گذاری
❖ مشاهده موجودی لحظه ای مواد نزد پیمانکاران
❖ تغذیه مکانیزه اقلام مورد نیاز به پیمانکاران
❖ امکان شناسایی و ردیابی مواد و اقلام مصرفی در برنامه های برون سپاری
❖ امکان تعیین تکلیف قرارداد های برون سپاری
❖ امکان تعیین تکلیف ضایعات برنامه های برون سپاری شده
❖ صدور سند مکانیزه دریافت از پیمانکاران
❖ محاسبه بهای تمام شده قطعات برون سپاری شده و قیمتگذاری اسناد مربوطه
❖ امکان ارائه گزارش بهای تمام شده به تفکیک عوامل هزینه
❖ امکان ارائه فایل محاسبات بهای تمام شده به تفکیک عوامل جهت صدور اسناد مالی پیمانکاران
❖ ارائه گزارشات کنترلی سفارشات پیمانکاری ـ مصارف مواد پیمانکاری – مانده مواد پیمانکاری – قراردادهای
پیمانکاری و …
❖ امکانات عمومی سیستم های مکانیزه